Jobb

Sitter på jobbet än, men ska snart bege mig i solen hemåt... Måste handla lite och så innan det är dags att åka igen.


Should I react or turn off the light är senaste texten på msn. Fast det är väl inte riktigt det jag undrar heller, utan kanske mer om jag kan göra nåt eller hur eller så. Men det är ju inte så lätt att veta. Men jag har väl backat tillbaka, ska försöka vänta på nån slags reaktion... Eller så. Jag vet inte. Vet inte ens om jag kan göra nåt, men jag vill ju det. Försöka hjälpa, men inte göra det värre. Men jag finns ju här iaf. Om det behövs. Eller spelet kanske hjälper. Isf är det ju bra. Whatever it takes. Usch vad jag babblar.


Jag oroar mig.

Jag bryr mig.

Varför ryser jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback