Hälsa

Steg upp strax efter halv sju idag, för att vara klar för avfärd klockan sju. Då kom Älin och hämtade mig, och så åkte vi till kontoret en sväng. Skrev ut lite papper och hämtade saker, innan vi åkte vidare till Ica. Handlade saker till vår alkoholfria bål som vi skulle bjuda på. Mumma.
Vidare till Universitetet. Där inredde vi vår lilla "bar", med bambun jag sågade igår, palm och reggaemusik. Så himla nöjda blev vi!
Många som tyckte drinken var jättegod, och ett par intresserade. Men vi har återigen synts i samhället.

Strax innan två åkte jag in till stan. Snyggingen skulle åka hem, så jag skjutsade honom till tåget och sa hej då. Saknad, men vi ses ju snart igen! Tihi.

Grilla imorrn kanske!? Det tycker jag låter trevligt!

Har planterat en liten tanke på att mina föräldrar kan komma hit på söndag istället för att jag ska behöva åka hem, kom plötsligt på att det är väldigt jobbigt att göra det! Jag kan bjuda på tårta. Syster, om du läser detta så övertala dom om att ni ska åka!

Vad finns på tv?

Kommentarer
Postat av: systern

mä, så kan du ju inte göra! jag vill ju oxå ha tårta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback