Ha-ha-hallsta

Dagen började med en felringning från Sibban eftersom mitt namn börjar nummerserien. Usch. Återgick till sängen för att somna om och stiga upp vid halv ett eller så.

Då steg jag upp, spenderade lite tid i solen och fick lite färg på armarna. Jag jobbade och stod i också minsann. Caaaamping!

Sen åkte jag och Snyggingen till Hallsta. Umgicks med Hammarn, åt pizza, träffade Madde, handlade och sen kom Erik och Mikka. Då körde jag Calibran! Jag och Mikka gjorde en kupp, och körde iväg när bilen egentligen kylde turbon... Tihi vad den brummade. Men vi körde inte så långt, anar att Erik hade fått en hjärtattack då... Men kul var det. Han säger att jag bara ska lära mig att inte slira på kopplingen. Han ska lära mig! Haha.

Imorrn ska jag upp vid fem. Bläääää. Hate it.

Jag är på trött och på myshumör... Men nu kollar han på Skrabbs och jag ska sova.. Men men... Lite ska jag nog stjäla iaf... Mwehehe.

Sömn.

Kommentarer
Postat av: descended

Ghar :) Sakna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback