ESC

Kollar på bidragen inför semifinalen till ESC. Det är rätt kul... Det ger en känsla för vad som komma kan och man får kanske nån liten favorit efter Ark.

Samtidigt följer jag min HT-match. Bara gått några minuter, så än har jag inte börjat vägen mot förlust!

Dagen idag började vid halv tio, väldigt ovanligt tidigt för att vara vi! Undrar vad som föranledde detta... Märkligt!

Idag kommer jag få en liten present av Erik. Trolltyg i tomteskogen! Åååh! Har inte sett det på några år, and I love it!

Det brukar vara bra saker på tv på söndagar, hyfsade repriser och så... Men inte idag verkar det som, inte för tillfället iaf. Vi får väl se hur det utvecklar sig!

Näe, vad ska man göra med sitt liv? Jag börjar bli rastlös. Snart ska jag nog se till att få en puss iaf. Mm-mm!

Kommentarer
Postat av: Sändra

Hallå! Ja, det ska vi. peppa peppa. idag upptäckte jag ett nytt område att springa på
här i stan när ja var ute och cyklade! Hur går det med din träning? hört ngt mer om anställning?

Postat av: Eula

H'r kommer en liten svarskommentar fran eula... En icke aktiv scout aer jag... det var laenge sedan jag scoutade aktivt. Mest pga att seniorverksamheten stannade av naer jag var senior, vi tog aldrig tag i det efter det. Sant e livet... Btw, trolltyg i tomteskogen rockar.

2007-04-22 @ 14:39:54
URL: http://eula.blogg.se
Postat av: T

åh. trolltyg i tomteskogen. vill också!

vi får helt enkelt träffas snart, trolltyg i tomteskogen och B&J. när?

vi ses föresten på tisdag! skojskoj...

puss

2007-04-22 @ 20:15:15
URL: http://towe.bengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback