Blått krullsnöre med rosa spret

Ligger och pryder mitt skrivbord för tillfället. Jag fick en kokbok av Älin. Tihi. Jag ville ha en sån, såg den på Dag X.

Sms, mms och samtal också, tack folk! =) Först ut var PS inatt, men det var  Milla som väckte mig tio över sju imorse... =P

Men det är fler än en som kallat mig tant! Ja, nu går det bara utför. Jag ska sno mormors rullator. Hemhjälp. Var får man tag på det!? Hjääääälp!

Tihi.

Dagen började bra med sol när det var lovat vinter och så, men tyvärr ingen frukost på sängen, lite jobbigt att bli bjuden när man bor själv kanske. Sen blev det lite sämre när jag missade bussen, såg den komma men den stannade inte. Som tur var ringde Dammis när jag var som mest upprörd och så hade jag sällskap till jobbet, det var bra.

Undrar vem som ska skicka post!

Adam kommer och hälsar på mig en sväng! Trevligt. Han ska laga mat till mig när jag jobbar, haha. Låter bra.

Var är Anton!?

Näe, back to work.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Säger la grattis här med, tant ;o)

2007-04-17 @ 12:16:46
Postat av: Elin

tant tant tant ;) GRATTIS =) puss på dig sötis

Postat av: systern

jag har ju redan grattat, men jag kan göra det en gång till! GRATTIS! :) förresten pratar pappa med dej nu! :P

2007-04-17 @ 21:13:52
URL: http://jojojojo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback