Beroendeframkallande

Som sagt återgick jag ju till sängen med Gilmore Girls. Kollade några avsnitt innan jag fick dåligt samvete för att jag var inomhus när det var så fint väder. Så då tog jag datorn och gick ut... Stod väl ut 1½ avsnitt eller så innan jag kom fram till att jag inte såg nåt... Så då gick jag in igen, och sen dess har jag varit fast... pinsamt!

Nu ville jag prata lite strunt med Eerdal så då satte jag mig här. Trevligt.

Inte har jag städat eller handlat heller, men det hinns med, antingen ikväll eller imorrn eller så! Hehe.

Jahapp, är det nåt trevligt ikväll då, eller vad ska man hitta på då? Jag har ju ett par skivor av boxen kvar, kanske får bli det!

Näe, klockan går en timme fel, tro inte att jag var uppe och skrev innan åtta imorse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback