Back in town

Igår styrde jag kosan mot Hufvudstadens lite fiiiinare delar. Först jobb med DammisDonken, sen ut på konsulentsamling. Gårdagen var inte så jätterolig, mest kul att träffa folk.. Idag har vi däremot pratat marknadsföring,. riktigt intressant och kul! Formulera budskap och målgrupp o sånt..!

Sen träffade jag kusinen Hennie som bor och jobbar där ute på ön. Vi tog en fika, nice att se henne igen, har inte gjort det sen jul. Fick lite kläder till Dag-Otto också.

På tåget hem var jag och Sändra med om nåt jättecoolt. Vi träffade Cicci Scout. Det visade sig att hon körde tåget! Så vi fick komma in och titta när hon styrde och sånt, riktigt häftigt... Man kanske skulle bli lokförare!

Tillbaka i Västerås, handlade lite och begav mig mot lägenheten. Återsåg min Snygging. Han är bäst.

Tänkte jag skulle vart ledig på fredag, tagit ut den sista kompen. Sen visade det sig att jag ska jobba iaf, ut på skolor och träffa barn. Synd att jag nog måste vara själv bara... Men ska väl förhoppningsvis överleva det också!


Nu, American Idol. Sen får vi se!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen. Lovar att ha en öppen dörr för dina ändamål. Saknar dig lite. Också.

2007-04-26 @ 13:22:48
Postat av: Elin

dag-otto? hmm, va?

Postat av: systerm

dag-otto e ju gammalt. nu e de ju söte-göte som gäller! :D

2007-04-27 @ 15:11:28
URL: http://jojojojo.blogg.se
Postat av: systern

dag-otto e ju gammalt. nu e de ju söte-göte som gäller! :D

2007-04-27 @ 15:11:30
URL: http://jojojojo.blogg.se
Postat av: Eldarfredrikke

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2010-12-06 @ 13:13:44
URL: http://eldarfredrikke.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback